20 жовтня 2017 року колектив Чугуївського районного Будинку дитячої творчості відвідав обласний семінар-практикум галузевого спрямування. Ініціатором проведення виступив КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості». Активну участь у заході взяли: методист Будинку Смирнова Алла Анатоліївна, керівники гуртків художньо-естетичного та еколого-натуралістичного напрямів Бичко Юлія Вікторівна і Леміщенко Ірина Олександрівна. Програма семінару, розроблена для заступників директорів, методистів, а також керівників гуртків позашкільних навчальних закладів, дозволила нашим працівникам ділитися власним досвідом співпраці з громадськими організаціями та переймати досвід інших освітян.
Темою семінару була обрана «Співпраця позашкільного навчального закладу з громадськими організаціями як умова успішності педагогічної місії соціокультурного простору (з досвіду роботи Комунального закладу «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості» та ГО «Фельдман Еко-парк)».
Під час проведення семінару-практикуму в теоретичній частині розглянули основні напрями роботи в позашкільному навчальному закладі в 2017/2018 н.р. у контексті створення інноваційного освітнього простору Нової української школи та нової редакції Закону України «Про освіту», а також ознайомилися з напрямами співпраці Палацу з навчальними закладами та громадськими організаціями.
По завершенні теоретичної частини семінару колектив ЧР БДТ отримав змогу відвідати РЛП «Фельдман Еко-парк», де в рамках співпраці з координатором гуманітарних програм цієї установи ознайомилися з системою роботи гуртків, напрямами діяльності та співпраці з позашкільними навчальними закладами Харківщини.
Семінар виявися актуальним для ЧР БДТ, адже наш колектив активно співпрацює з громадськими організаціями, в тому числі з волонтерськими спільнотами, об'єднаннями, що піклуються про переселенців з зони військових дій, сім'ї з прийомними дітьми, а також з багатьма іншими організаціями, що дозволяє в повному обсязі вдовольняти освітні потреби та здійснювати психологічну підтримку вихованців з різними життєвими обставинами.
|